Šta su chat-botovi?
Klasičan način komunikacije sa korisnicima putem “live” chat-a zahtijeva angažovanje operatera. Zbog toga se u digitalnom marketingu i online poslovanju sve više koriste chat botovi. Chat botovi su automatizovani programi namijenjeni za online komunikaciju i interakciju sa korisnicima bez angažovanja ljudskog faktora.
Savremeni chat botovi funkcionišu na bazi mašinskog učenje odnosno vještačke inteligencije kako bi se pothranjivao i unapređivao sa svakom novom interakcijom i sa svakim novim iskustvom. Sa svakom novom interakcijom, baza podataka chat bota se povećava, generički algoritmi analiziraju iste, na osnovu čega chat bot postaje precizniji i efekisaniji.
Prednosti chat-botova:
Glavni činioci koji motivišu kompanije da koriste chat botove su:
Produktivnost . Chat-botovi pružaju pomoć ili pristup informacijama brzo i učinkovito.
Dostupnost. Za razliku od operatera uvjek su dostupni i spremni da vam izađu u susret istog momenta.
Ušteda troškova. Uopšteno je implementacija chat-bota isplativija od troškova koje bi iziskivao operater.
Evolucija. Zahvaljujući mašinskom učenju sa svakom novom interakcijom chat-bot se unapređuje, kako bi korisničko iskustvo bilo savršeno.
Znatiželja . Novost chat-botova pobudi znatiželju. Ljudi žele istražiti svoje vještine i isprobati nešto novo.
Zabava . Chat-botovi zabavljaju ljude pružajući im zabavne savjete, a pomažu i ubiti vrijeme kada korisnici nemaju šta raditi.
Zašto su tako popularni?
Chat-botovi su jedan od najpoznatijih primjera vještačke inteligencije. Korisni su u poslu jer štede vrijeme i trud automatizacijom različitih aspekata korisničke podrške. Pored konverzacije chat-botovi su idealni za prikupljanje podataka o korisnicima, pomaganje u organizaciji sastanaka, rešavanje određenih zadataka itd.