Redizajn web sajta

Redizajn web sajta

Pozitivno korisničko iskustvo i prilagodljivi web dizajn postali su imperativ koji zahtijeva drugačiji način pristupa izgledu, rasporedu elemenata i sadržaju web aplikacije odnosno web sajta.

Da li mi treba redizajn web sajta?

Budući da je digitalni svijet sastavni dio našeg postojanja, povezujemo vjerodostojnost web stranica kompanija sa njihovom digitalnom prisutnošću, inegritetom i profesionalnošću. Kao takav, ako vaš zaostaje za vremenom, to može imati značajan uticaj na vašu prodaju i ukupni uspjeh biznisa. Web stranice moraju biti privlačne, dobro dizajnirane i jednostavne za navigaciju kako bi izazvale pozitivnu angažovanost potrošača i zadobile njihovo povjerenje.

Navešćemo nekoliko ključnih indikatora da bi vašem web sajtu trebao redizajn:

1. Web sajt nije optimizovan za mobilne uređaje:optimizacija web sajta za mobilne uređajeVelika većina korisnika interneta pristupa istom preko mobilnog uređaja. Ukoliko web sajt nije optimizovan za sve tipove mobilnih uređaja, posjetioci web sajta će imati negativno korisničko iskustvo. Ukoliko vaš web sajt nije optimizovan za mobilne uređaje, gubite potencijalne klijente.  Prilagodljiv web dizajn je imperativ.

2. Zastarjeli dizajn i slaba estetika:web sajt estetika

Prvi utisak je najbitniji. Koliko god da je kvalitetna SEO optimizacija, ukoliko je dizajn web sajta zastario ili jednostavno nije vizuelno dopadljiv, to će odbijati posjetioce i davati loš utisak o cjelokupnom biznisu. Vaš web sajt predstavlja zvaničnu prezentaciju onoga čime se bavite i ukoliko je estetika istog primitivna, to će uticati negativno na integritet i relevantnost vašeg biznisa.

3. Vaš web sajt je spor:web sajt performansa

Ako je vaša stranica spora, vjerovatnije je da će je ljudi napustiti prije nego što vide koliko bi im vaš posao mogao biti vrijedan. Prema SEO stručnjacima, optimalno vrijeme očitavanja veb stranice je dvije sekunde. Sporo učitavanje web sajta će negativno da utiče na korisničko iskustvo, a samim tim i na SEO optimizaciju.

4. Slaba posjećenost,  saobraćaj:

Ukoliko vaša web stranica ne donosi promet, potencijalne klijente i konverzije koje očekujete, očigledno je da postoji neki problem u dizajnu, kodu ili sadržaju. U tom slučaju vaš web sajt apsolutno gubi svoj smisao i svrhu. Vašem web sajtu je prijeko potreban redizajn.

5. Vaša web stranica ima visoku stopu napuštanja početne stranice:

Kada je u pitanju analitika web sajta, ukoliko veliki broj posjetilaca vašeg sajta napušta početnu stranicu, znači da je veliki postotak 'odbijanja' posjetilaca. Razlog ovog odbijanja može biti loš interfejs, navigacija ili nešto treće. U svakom slučaju web sajt gubi svoj smisao i odbija potencijalne klijente.

Potrebne faze u redizajnu web sajta:

Analitički pristup je neophodan pri planiraju i dizajniraju redizajna.

Sve neophodne faze u procesu redizajna i remodeliranja web sajta možete vidjeti na slici:

Redizajn web sajta faze

Za rast i razvoj web sajta je potreban kontinuitet.

Redizajn web stranice nikada nije stvarno napravljen. Ako ste mislili da će vaš posao biti gotov nakon dovršetka redizajna, razmislite ponovno. Preference korisnika se uvijek mijenjaju, kao i tehnologije pretraživača, prakse dizajna i standardi pristupačnosti.

Za primjer, novi Samsung Galaxy Fold ima drugačije dimenzije ekrana od svih postojećih uređaja. Samim tim pri optimizacijama za mobilne uređaje, programeri će sada morati uzeti u obzir i proporcije ovog uređaja.

Osim toga, stvari koje su funkcionisale u vrijeme redizajna možda više neće raditi 12 mjeseci kasnije. Moraćete pratiti što vaši kupci žele i trebaju – na kraju krajeva, oni su ljudi za koje dizajnirate web sajt.

Slični članci

2. decembar 2021.

extract361

Rad sa bazama podataka

2. decembar 2021.

extract361

Izrada i održavanje web sajta.

2. decembar 2021.

extract361

Razlozi zbog kojih ne treba koristiti Wordpress.

2. decembar 2021.

extract361

Cijena profesionalnog veb sajta?

2. decembar 2021.

extract361

Prilagodljivi(responsive) dizajn